tisdag 19 februari 2013

Vårdavmigsjälvdag!!!

Eller kan det vara kroppens signal till mug själv att det varit för lite yoga och meditation senaste tiden........man vet aldrig....kan så vara!
Idag har jag i alla fall efter gårdagens spyattack varit mestadels i sängen och läst i underbara I det sista regnet som jag inte ägnat mig åt alls sista tiden....älskar att läsa men kommer inte till förrän typ när jag lägger mig och då är jag såååå trött så det är ingen ide att läsa!
Ställde upp altandörren och fick in rena vårluften och lite fågelkvitter och några skvättar lavendel på en keramikängel för att fånga in nya friska tag....gööött :-)
En liten nyinköpt älskling, elektrisk mjölkskummare till kaffemaskinen nedan....
Nyinköpta varor från LCHF-butiken, cocosfett att steka i, att ha i latten samt Agavesirap och så kaffemaskinen som inte har cappuccinokapslar att köpa till varför jag köpt en mjölkskummare......
Eftersom jag blev någon typ av magsjuk igår så har jag en vårdavmigsjälvdag idag och då äter man mandelpannkakor med lingonsylt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar